nem post

MBSR Tréning

Krajcsó Nelli

Mindfulness tréningek

– A mindennapi tudatosság, az éber figyelem fejlesztéséért –

ARCULAT_1

8 héten át, heti 2 óra hétköznap esténként, a 6. héten egy 5 órás hétvégi csendes nappal. Maximum létszám: 15 fő.

A tréning célja

A tréning célja, hogy megismertesse az érdeklődőket a mindfulness módszertanával, elméletével és gyakorlatával, a háttérmechanizmusokkal. De még fontosabb célja ennél az, hogy fejlessze a tudatosságunkat, és megtanítson minket arra, hogyan csökkentsük a stresszt a saját életünkben, és azt, hogyan hozzuk be a nyugodtságot és a koncentrált figyelmet, az elmélyülést az életünkbe. A tréningen tanultaknak hála meg tudjuk törni rossz szokásainkat, ki tudunk jönni a robotpilóta üzemmódból, megtanuljuk a figyelmünket a jelen pillanatra irányítani, és megtapasztaljuk a létezés örömét.

Neked ajánlom, ha:

  • Stresszes környezetben kell helyt állnod.
  • Stresszalapú betegséggel küzdesz.
  • Meg akarsz szabadulni valamilyen rossz szokásodtól.
  • Nehezedre esik egy dolgora koncentrálni.
  • Fáraszt a napi robot.
  • Sokszor vagy elégedetlen, nem találsz örömöt az életben.
  • Mindig másra vágysz, mint ami van.
  • Különböző feltételekhez kötöd a boldogságod.
  • Úgy érzed, elrohan melletted az élet.
  • Folyton pörögsz és nem tudsz leállni.
  • Túl sok a zaj körülötted.
  • Szeretetteljesebb életre vágysz.
  • Egy hosszú távon, otthon is alkalmazható önismereti módszert keresel.
  • Szeretnél elkezdeni meditálni.

A tréningre való jelentkezés feltétele, hogy elkötelezett légy a változás mellett. Mindenkit várok, aki kész az önismereti munkára, aki vállalja, hogy minden alkalmon részt vesz és a tréning ideje alatt heti hatszor legalább 20 perces gyakorlást végez otthon.

 

A tréning felépítése

Az egyes alkalmak közös meditációból, a háttérmechanzimusok megismerését szolgáló csoportos feladatokból, és inspirációs modulokból állnak. A következő témákat érintjük a tréningen:

  1. A mindfulness hatásmechanizmusa, elméleti alapok, a megfelelő hozzáállás kialakítása, alapelvek. A koncentráció és a jelenlét gyakorlása az érzékeinken keresztül.
  2. Felébredés a robotpilóta üzemmódból. Létezés és cselekvés. A testtudatosság, mint a mindfulness alapja.
  3. A stressz okai, testi jelei, kezelése mindfulness-szel. Automatikus stresszreakció helyett az éberség alkalmazása nehéz helyzetekben.
  4. Kellemes és kellemetlen érzések tudatosítása. A hála kifejlesztése.
  5. A címkézés módszere, és a gondolatok megfigyelésének gyakorlása.
  6. Az érzelmek ABC-je, az érzelmekhez való hozzáállásunk tudatosítása.
  7. Az önszeretet, a kedvesség és együttérzés, mint a mindfulness gyakorlás alapja. Együttlétezés a másikkal és magunkkal.
  8. Tudatos élet a hétköznapokban.

Időpontok, helyszín

Időpontokért javaslom, hogy látogass el a honlapomra: http:// mindfulnesstreningek.hu

Hatás

  • A stresszes helyezeteket máshogyan élheted meg és jobban kezelheted.
  • Könnyebben észreveheted az életedet uraló, és stresszt okozó mintázatokat.
  • Képes lehetesz tudatosan cselekedni a mindennapokban, választási lehetőséget kínálva saját magad számára, még egy nehéz helyzetben is.
  • Növekedhet a reflexiós képességed, az önismereted és a tudatosságod.
  • Megszűnhetnek az alvásproblémáid, enyhülhetnek az egyéb stresszalapú betegségek.
  • Képessé válhatsz elfogadóan kapcsolódni a saját érzelmeidhez, magadhoz és másokhoz.
  • A montoton munkákat nagyobb élvezettel kezdheted el csinálni.
  • Megtalálhatod az apró örömöket az életben, amelyek felett eddig elsiklottál.
  • Nyugodtabbá, megfontoltabbá, együttérzővé válhatsz.
  • Javulhat a memóriád és az érzékelési képességed.
  • A fizikai fájdalmad, a vele járó szenvedés csökkenhet.
  • Könnyebben engedhetsz el dolgokat.
  • Az életedbe beköszönthet a hála és az elégedettség.

 

 

Ár

A tréning ára 45 000 Ft / fő.

Az ár tartalmazza a 8×2 órás tanfolyamon való részvételt, az 5 órás csendes napon való részvételt, a 11 db, nagyjából 4 órányi meditációs hanganyagot, és a több mint 150 oldalas munkafüzetet.

A tréningen kedvezményes áron is részt lehet venni annak, aki úgy érzi, nem tudja megengedni magának a teljes díjas részvételt. Ez esetben 30 000 Ft-os áron lehet részt venni a tréningen.

 

BEMUTATKOZÁSOM:

Krajcsó Nelli vagyok, mindfulness meditációs tréner.

Tanulmányaimat a spanyolországi Mindful Academy-n végzem, ahol 2016-ban, angol nyelven, a TTR1 100 órás nemzetközi képzésen a meditációtanításhoz szükséges elméleti és gyakorlati alapokat sajátítottam el, és az MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction – Mindfulness Alapú Stresszcskökkentés) tréning oktatására lettem felkészítve. A képzésem 2017-ben folytatódik, hogy nemzetközi MBSR tréneri akkreditációt szerezhessek a Yoga Alliance Professionals szervezetben.

A képzésem az Mindfulness-based Teaching Assessment Criteria (MBI-TAC) és a UK Network for Mindfulness-Based Teacher Training Organisations setting standards for mindfulness-based teaching és a Good-practice Guidelines for Teaching mindfulness-based courses szerint folyik.

A hivatalos értékelésemben a tanáraimtól, Kathy Wardtól és Bodhin Philip Woodwardtól a következő visszajelzést kaptam:

“Hiteles tanítási stílus, magabiztos meditációvezetés saját tapasztalatokból táplálkozóan. Szívből jövő szavak, kedves és odaadó irányítás, nyugodtság, kiegyensúlyozottság és teret adó tanítás.”

Saját meditációs gyakorlásomat naponta folytatom 2014 óta. A meditációnak, és kifejezetten a mindfulness megközelítésnek sok tapasztalatot, és pozitív változást köszönhetek. Jobb vezető, kiegyensúlyozottabb, rugalmasabb munkatárs és barát lettem általa. Egyetértek Jon Kabat-Zinnel azzal kapcsolatban, hogy a mai, rohanó világunkban a meditáció nem luxus többé, hanem alapszükséglet egy sikeres és boldog élethez.

 

 

Magyar és angol nyelvű tréningjeimen, workshopjaimon és táboromban többszáz embernek mutattam vagy tanítottam meg a mindfulness meditáció alapjait. A hitelességben, a kipróbált módszerekben, a praktikus megközelítésben és az őszinte tanítási módszerben hiszek.

Főállásban a Slow Budapest nevű mozgalmat és csapatot vezetem, a felgyorsult életünk okaival és következményeivel, és a lassítás lehetőségeivel foglalkozom.

Budapesten biciklivel közlekedem, szabadidőmben rendszeresen jógázom, nagyon szeretek teázni, nem rendelkezem okostelefonnal és nagy fontosságot szentelek a kikapcsolt óráknak.